Skoči na glavno vsebino

Avstrija 11.4-20.4.2023

Blog

1. dan

[ERASMUS+ blog-1. DAN] Na sončno torkovo jutro smo se zbrali na šoli, nato pa smo se odpravili na avtobus in napotili proti avstrijski meji. Prvi postanek je bil na ekološki kmetiji direktorja kmetijsko-gozdarske šole LFS Grottenhof. Predstavil nam je način pridelave...

10. dan

[ERASMUS+ blog-10.DAN] Zadnji dan našega Erasmus + izobraževanja smo preživeli bolj preprosto. Še zadnjič smo zajtrkovali na šoli LFS Grottenhof. Prijazno smo se zahvalili in poslovili. Po zajtrku smo se odpravili v mesto Gradec. Tam smo si sami ogledali mesto oz....

9. dan

[ERASMUS+ blog-9. DAN] Danes smo se po zajtrku odpravili v nakupovalni center v Gradcu. Po nakupovanju smo odšli na oddelek raziskovalne postaje za sadjarstvo in vinogradništvo v Haidegg. Tam smo si ogledali stekleničenje, različna sadna drevesa in njihov način...

8. dan

[ERASMUS+ blog-8. DAN] Danes zjutraj po zajtrku smo obiskali Zavod za gozdarstvo. Predavali so nam o delu v gozdu in o organski kmetiji Renner. Sledilo je kosilo. Obiskali smo tudi študij za uporabne vede. Tam so nam prikazali, kako razvijajo napredne metode. Pokazali...

7. dan

[ERASMUS+ blog-7. DAN] Zjutraj smo zajtrkovali in hitro skočili še v Starbucks po najboljšo kavo. Ob 9.00 smo se poslovili od hostla na Dunaju in se vrnili v Sant Martin internat. Imeli smo delavnice; pekovsko, mlečno, delo s konji in kovinarsko. Sledila je...

6. dan

[ERASMUS+ blog-6.DAN] Dan smo začeli z ogledom cerkve, mesta, palače, narodne knjižnice in parka. Nato smo obiskali živalski vrt Schönbrunn. Tam smo videli različne vrste rib, ptic, vretenčarjev in nevretenčarjev. Ogledali smo si tudi hišo palm in puščave.Videli pa...

5. dan

[ERASMUS+ blog-5.DAN] Spoznavanje Dunaja.

4. dan

[ERASMUS+ blog-4.DAN]🇸🇮🐴🇦🇹✨️V četrti dan smo se zbudili kar zgodaj. Spakirali smo kovčke in se odpeljali na zajtrk. Po zajtrku smo odšli v kobilarno.🐎 Tam smo si ogledali bokse, kobile, plemenske žrebce in žrebičke ter muzej. Za tem smo odšli v mlekarno Schardinger....

3. dan

[ERASMUS+ blog-3.DAN]🇸🇮🌿🇦🇹🌦Zbudili smo se na deževen tretji dan Erasmus+ izobraževanja. Po zajtrku smo odšli na vrtnarsko šolo Großwilfersdorf.👣 Tam smo si ogledali njihovo vrtnarijo🍃. Pogledali smo si njihove rastline in rastlinjake. Po ogledu smo odšli na kmetijsko...

2. dan

[ERASMUS+ blog-2. DAN] Drugi dan Erasmus+ izobraževanja smo začeli ob 8.15 uri zjutraj z zajtrkom na kmetijsko-gozdarski šoli LFS Grottenhof. Jedli smo narezek, marmelado, kosmiče in pili kavo, mleko, kakav ali čaj. Po zajtrku smo si ogledali posestvo šole, kjer so...

(Visited 356 times, 1 visits today)